Дисципліна

 «Основи маркетингу»

Кафедра, яка забезпечує викладання

Кафедра обліку і оподаткування та маркетингу

Рівень ВО

Молодший бакалавр

Курс

другий

Обсяг

4 кредити

Мова викладання

українська

Вимоги до початку вивчення

базові знання, розуміння, навички в галузі економіки, базові знання та розуміння з психології та соціології

Що буде вивчатися

основи маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах господарювання, методи проведення маркетингових досліджень, інструментарій маркетингу, елементи комплексу маркетингу підприємства: товарна, цінова, комунікаційна політика та політика розподілу

Чому це цікаво/треба вивчати

курс допоможе засвоїти студентам теоретичні основи та принципи маркетингової діяльності підприємства; опанувати основні інструменти маркетингової діяльності й методи маркетингових досліджень; ознайомитися із особливостями розробки і реалізації комплексу маркетингу та стратегії й тактики маркетингової діяльності підприємства на цільових сегментах ринку; вивчити методи сегментації ринку та позиціювання товарів і послуг на цільових сегментах ринку