|
Дисципліна |
«Основи маркетингу» |
|
Кафедра, яка забезпечує викладання |
Кафедра обліку і оподаткування та маркетингу |
|
Рівень ВО |
Молодший бакалавр |
|
Курс |
другий |
|
Обсяг |
4 кредити |
|
Мова викладання |
українська |
|
Вимоги до початку вивчення |
базові знання, розуміння, навички в галузі економіки, базові знання та розуміння з психології та соціології |
|
Що буде вивчатися |
основи маркетингової діяльності підприємств в сучасних умовах господарювання, методи проведення маркетингових досліджень, інструментарій маркетингу, елементи комплексу маркетингу підприємства: товарна, цінова, комунікаційна політика та політика розподілу |
|
Чому це цікаво/треба вивчати |
курс допоможе засвоїти студентам теоретичні основи та принципи маркетингової діяльності підприємства; опанувати основні інструменти маркетингової діяльності й методи маркетингових досліджень; ознайомитися із особливостями розробки і реалізації комплексу маркетингу та стратегії й тактики маркетингової діяльності підприємства на цільових сегментах ринку; вивчити методи сегментації ринку та позиціювання товарів і послуг на цільових сегментах ринку |