.....

Спеціальність – 053 Психологія

ОС – Магістр
Загальна кількість годин  – 90
Лекційних занять – 16
Практичних занять – 14
СРС – 60
Вид контролю: Залік



Метою викладання навчальної дисципліни " Етнопсихологія " є формування у студентів основних знань з етнопсихології, особливостях психіки інших етносів, вплив психології на системи взаємин. Крім того представляється необхідним формувати навики аналізу етнопсихологічних явищ в повсякденному житті для подальшого закріплення толерантності до інших етнічних культур.

Основними завданнями вивчення дисципліни " Етнопсихологія " є ввести студентів в проблематику етнічної і кроскультурної психології, познайомити з культурними відмінностями, що обумовлюють особливості сприйняття і поведінки, формувати ширший погляд на особливості психології спілкування між людьми, що належать до різних етнічних груп.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати: предмет і завдання етнопсихології, методи дослідження у етнопсихології; основні поняття етнопсихології; основні статичні характеристики етносу (психічний склад етносу, архетипи, ментальність, національний характер, національна свідомість, етнічна самосвідомість); основні динамічні характеристики етносу, такі як національніпочуття, етнічні стереотипи (автостереотипи, гетеростереотипи), етнічні установки; види етнічних конфліктів та стадії їх розвитку; шляхи поведінки в етнічному конфлікті; шляхи подолання етнічних конфліктів; етнопсихологічні особливості ділового спілкування.

вміти: класифікувати виникнення міжетнічні напруженості в пропонованому окремо взятому регіоні; визначати етнічних маргіналів застосовувати різні методи дослідження в етнопсихології; використовувати різноманітні методики для дослідження психологічних особливостей етносу. 

На вивчення навчальної дисципліни відводиться 90 годин 3 кредитів ЄКТС.

Метою викладання навчальної дисципліни “Вікова та педагогічна психологіяз практикумом” є розкриття психологічних закономірностей розвитку особистості в онтогенезі з врахуванням соціальних та освітніх трансформацій. Підготовка спеціалістів за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра відповідно до державних стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування.

 

Основними завданнями вивчення дисципліни “Вікова та педагогічна психологія з практикумом” є ознайомлення студентів із загальною парадигмою, концепціями та науковими школами у галузі вікової та педагогічної психології та прийомами використанням методичного інструментарію цієї галузі в психологічній практиці.




Метою викладання навчальної дисципліни «Основи психодіагностики»  є: вивчення необхідної суми теоретичних знань та практичних умінь, спираючись на які, майбутні спеціалісти мали б змогу творчо використовувати досягнення психологічної науки, передового досвіду цій галузі у майбутній професійній діяльності, володіти методами збору та аналізу соціальної інформації, вірно спілкуватися, взаємодіяти з людьми, а це в свою чергу є умовою успішної професійної та громадської діяльності.


Спеціальність – 051 Економіка
ОС – Бакалавр
Загальна кількість годин  – 90
Лекційних занять – 24
Практичних занять – 22
СРС – 60
Вид контролю: Залік

Модуль 2.

Загальна кількість годин - 90 год (3 крд)

Лекції - 24 год.

Практичні - 12 год.

Лабораторні роботи - 12 год.

СРС та індивідуальна - 42 годин.


Модуль 1.

Загальна кількість годин - 120 год (4 крд)

Лекції - 14 год.

Практичні - 8 год.

Лабораторні роботи - 8 год.

СРС та індивідуальна - 60 годин.